Pageloader

Kilka słów o nas

   .Firma Pollda sp. z o.o. powstała w Zabrzu w roku 1993. Założona została przez absolwentkę wydziału Automatyki i Informatyki na Politechnice Śląskiej – Danutę Onaczyszyn. Wkraczając na rynek kierowała się zasadą, że oferowane przez nią produkty i usługi mają być synonimem najwyższej jakości. W związku z tym, przez cały okres działalności firmy podejmowane są działania zmierzające do zwiększenia atrakcyjności usług i poszerzania oferty.

   .Kadrę firmy POLLDA tworzą pracownicy z długoletnim doświadczeniem i dużymi kwalifikacjami. Posiadają aktualne uprawnienia i szkolenia zgodne ze standardem ISO 9001:2009, które gwarantują profesjonalizm w obsłudze klienta.

czymsiezajmujemy

Czym się zajmujemy?

Jesteśmy integratorem systemów informatycznych, bezpieczeństwa, BMS i fiskalnych. Od lat działamy w obszarze nowoczesnych technologi dla niepełnosprawnych.

cooferujemy

Co oferujemy?

Nowoczesne systemy bezpieczeństwa, kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy. Innowacyjne rozwiązania dla Ciebie, Twojego domu i dla Twojej firmy. Profesjonalne wsparcie, wdrożenie i serwis.

dlaczego-ufaja

Dlaczego klienci nam ufają?

Działamy szybko, sprawnie i kompleksowo. Potrafimy rozwiązać każdy problem niezależnie od jego złożoności. Nie boimy się trudnych i angażujących przedsięwzięć objętych rygorystycznym SLA.

Nasza historia w skrócie

1993 – Powstanie firmy. Działalność w obszarze urządzeń fiskalnych, która trwa do dnia dzisiejszego. Sprzedaż i serwis sprzętu komputerowego.

2000 – Wdrożenie systemu START w placówkach medycznych.

2002 – Instalacja i integracji ponad 2000 pracowni komputerowych w ramach projektu MEN realizowanego na terenie całej Polski.

2002 – Sześcioletnia realizacja projektu ICIM (Internetowych Centrów Informacji Multimedialnej) w placówkach szkolnych.

2003 – W ramach działalności firmy POLLDA wyodrębniona zostaje Niepubliczna Akademia Kształcenia Ustawicznego dla Dorosłych.

2008 – Nawiązanie współpracy z Asseco Poland S.A, która trwa do dnia dzisiejszego.

2008 – Nawiązanie współpracy i uzyskanie tytułu autoryzowanego partnera na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią firmy INTERFLEX wchodzącej w skład Grupy Allegion. Realizacja systemów zabezpieczeń i rejestracji czasu pracy trwa do chwili obecnej.

2011 – Realizacja dużego publicznego kontraktu dla ORE (Ośrodek Rozwoju Edukacji) obejmującego wyposażenie 400 placówek w sprzęt komputerowy.

2013 – Realizacja projektu ŚKUP (Śląska Karta Usług Publicznych). Na zlecenie Asseco Poland S.A. współudział we wdrożeniu i obsłudze serwisowej przy siedmiogodzinnym reżimie SLA dla ponad 4000 urządzeń (stacjonarnych oraz urządzeń zamontowanych w pojazdach) na terenie całego województwa Śląskiego.

2015 – Przeprowadzenie szkoleń dla ponad 3000 osób, w przeciągu 2,5 miesiąca, z zakresu obsługi urządzeń i oprogramowania technicznego.

2015 – Kompleksowe wdrożenie kontroli dostępu w nowej siedzibie Kaufland we Wrocławiu.

Wykonujemy usługi dla:

Masz pytania / Potrzebujesz pomocy ?