.Firma Pollda sp. z o.o. powstała w Zabrzu w roku 1993. Założona została przez absolwentkę wydziału Automatyki i Informatyki na Politechnice Śląskiej – Danutę Onaczyszyn. Wkraczając na rynek kierowała się zasadą, że oferowane przez nią produkty i usługi mają być synonimem najwyższej jakości. W związku z tym, przez cały okres działalności firmy podejmowane są działania zmierzające do zwiększenia atrakcyjności usług i poszerzania oferty.
.Kadrę firmy POLLDA tworzą pracownicy z długoletnim doświadczeniem i dużymi kwalifikacjami. Posiadają aktualne uprawnienia i szkolenia zgodne ze standardem ISO 9001:2009, które gwarantują profesjonalizm w obsłudze klienta.
Jesteśmy integratorem systemów informatycznych, bezpieczeństwa, BMS i fiskalnych. Od lat działamy w obszarze nowoczesnych technologi dla niepełnosprawnych.
Nowoczesne systemy bezpieczeństwa, kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy. Innowacyjne rozwiązania dla Ciebie, Twojego domu i dla Twojej firmy. Profesjonalne wsparcie, wdrożenie i serwis.
Działamy szybko, sprawnie i kompleksowo. Potrafimy rozwiązać każdy problem niezależnie od jego złożoności. Nie boimy się trudnych i angażujących przedsięwzięć objętych rygorystycznym SLA.
1993 – Powstanie firmy. Działalność w obszarze urządzeń fiskalnych, która trwa do dnia dzisiejszego. Sprzedaż i serwis sprzętu komputerowego.
2000 – Wdrożenie systemu START w placówkach medycznych.
2002 – Instalacja i integracji ponad 2000 pracowni komputerowych w ramach projektu MEN realizowanego na terenie całej Polski.
2002 – Sześcioletnia realizacja projektu ICIM (Internetowych Centrów Informacji Multimedialnej) w placówkach szkolnych.
2003 – W ramach działalności firmy POLLDA wyodrębniona zostaje Niepubliczna Akademia Kształcenia Ustawicznego dla Dorosłych.
2008 – Nawiązanie współpracy z Asseco Poland S.A, która trwa do dnia dzisiejszego.
2008 – Nawiązanie współpracy i uzyskanie tytułu autoryzowanego partnera na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią firmy INTERFLEX wchodzącej w skład Grupy Allegion. Realizacja systemów zabezpieczeń i rejestracji czasu pracy trwa do chwili obecnej.
2011 – Realizacja dużego publicznego kontraktu dla ORE (Ośrodek Rozwoju Edukacji) obejmującego wyposażenie 400 placówek w sprzęt komputerowy.
2013 – Realizacja projektu ŚKUP (Śląska Karta Usług Publicznych). Na zlecenie Asseco Poland S.A. współudział we wdrożeniu i obsłudze serwisowej przy siedmiogodzinnym reżimie SLA dla ponad 4000 urządzeń (stacjonarnych oraz urządzeń zamontowanych w pojazdach) na terenie całego województwa Śląskiego.
2015 – Przeprowadzenie szkoleń dla ponad 3000 osób, w przeciągu 2,5 miesiąca, z zakresu obsługi urządzeń i oprogramowania technicznego.
2015 – Kompleksowe wdrożenie kontroli dostępu w nowej siedzibie Kaufland we Wrocławiu.
2016 – Kompleksowe wdrożenie kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w firmie Phoenix contact sp. z o. o.w Nowym Tomyślu.
2016 – Kompleksowe wdrożenie systemu kontroli dostępu w BASF Polska w Środzie Śląskiej.
2017 – Rozbudowa systemu kontroli dostępu i RCP w PHOENIX CONTACT sp. z o.o.
2017 – Modernizacja systemu kontroli systemu kontroli dostępu w Kaufland Polska Markety
2018 – Kompleksowe wdrożenie kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w siedzibie Continental Opony Polska w Warszawie.
2018 – Rozbudowa systemu kontroli dostępu w BASF Polska w Środzie Śląskiej.
2018 – Rozbudowa systemu kontroli dostępu w PHOENIX CONTACT sp. z o.o.
2019 – Modernizacja systemu kontroli dostępu w Kaufland Polska Markety
2019 – Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w Continental Automotive Lithuania UAB w Kownie
Interflex
Systemy zabezpieczeń
Inteligentny dom
Rozwiązania interaktywne
Rejestracja czasu pracy
Rozwiązania fiskalne
Systemy domofonowe
Nowoczesne technologie w edukacji
Rozwiązania dla placówek medycznych
Biuro: Wolności 311
Zabrze 41-800, Polska
Email: pollda@pollda.pl
Telefon: +(48) 32 271-35-00
Godziny otwarcia:
Poniedziałek - Piątek: 8.00 - 16.00
Sobota - Niedziela: Zamknięte