KILKA SŁÓW O NAS

Firma Pollda sp. z o.o. powstała w Zabrzu w roku 1993. Założona została przez absolwentkę wydziału Automatyki i Informatyki na Politechnice Śląskiej – Danutę Onaczyszyn. Wkraczając na rynek kierowała się zasadą, że oferowane przez nią produkty i usługi mają być synonimem najwyższej jakości. W związku z tym, przez cały okres działalności firmy podejmowane są działania zmierzające do zwiększenia atrakcyjności usług i poszerzania oferty.

Kadrę firmy POLLDA tworzą pracownicy z długoletnim doświadczeniem i dużymi kwalifikacjami. Posiadają aktualne uprawnienia i szkolenia zgodne ze standardem ISO 9001:2009, które gwarantują profesjonalizm w obsłudze klienta.

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY?

Jesteśmy integratorem systemów informatycznych, bezpieczeństwa, BMS i fiskalnych. Od lat działamy w obszarze nowoczesnych technologii dla niepełnosprawnych.

CO OFERUJEMY?

Nowoczesne systemy bezpieczeństwa, kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy. Innowacyjne rozwiązania dla Ciebie, Twojego domu i dla Twojej firmy. Profesjonalne wsparcie, wdrożenie i serwis.

DLACZEGO KLIENCI NAM UFAJĄ?

Działamy szybko, sprawnie i kompleksowo. Potrafimy rozwiązać każdy problem niezależnie od jego złożoności. Nie boimy się trudnych i angażujących przedsięwzięć objętych rygorystycznym SLA.

NASZA HISTORIA W SKRÓCIE

  • 1993

    Powstanie firmy. Działalność w obszarze urządzeń fiskalnych, która trwa do dnia dzisiejszego. Sprzedaż i serwis sprzętu komputerowego.

  • 2000

    Wdrożenie systemu START w placówkach medycznych.

  • 2002

    Instalacja i integracji ponad 2000 pracowni komputerowych w ramach projektu MEN realizowanego na terenie całej Polski.

  • 2002

    Sześcioletnia realizacja projektu ICIM (Internetowych Centrów Informacji Multimedialnej) w placówkach szkolnych.

  • 2003

    W ramach działalności firmy POLLDA wyodrębniona zostaje Niepubliczna Akademia Kształcenia Ustawicznego dla Dorosłych.

  • 2008

    Nawiązanie współpracy z Asseco Poland S.A, która trwa do dnia dzisiejszego.

  • 2008

    Nawiązanie współpracy i uzyskanie tytułu autoryzowanego partnera na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią firmy INTERFLEX wchodzącej w skład Grupy Allegion. Realizacja systemów zabezpieczeń i rejestracji czasu pracy trwa do chwili obecnej.

  • 2011

    Realizacja dużego publicznego kontraktu dla ORE (Ośrodek Rozwoju Edukacji) obejmującego wyposażenie 400 placówek w sprzęt komputerowy.

  • 2013

    Realizacja projektu ŚKUP (Śląska Karta Usług Publicznych). Na zlecenie Asseco Poland S.A. współudział we wdrożeniu i obsłudze serwisowej przy siedmiogodzinnym reżimie SLA dla ponad 4000 urządzeń (stacjonarnych oraz urządzeń zamontowanych w pojazdach) na terenie całego województwa Śląskiego.

  • 2015

    Przeprowadzenie szkoleń dla ponad 3000 osób, w przeciągu 2,5 miesiąca, z zakresu obsługi urządzeń i oprogramowania technicznego.

  • 2015

    Kompleksowe wdrożenie kontroli dostępu w nowej siedzibie Kaufland we Wrocławiu.

  • 2016

    Kompleksowe wdrożenie kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w firmie Phoenix contact sp. z o. o.w Nowym Tomyślu.

  • 2016

    Kompleksowe wdrożenie systemu kontroli dostępu w BASF Polska w Środzie Śląskiej.

  • 2017

    Rozbudowa systemu kontroli dostępu i RCP w PHOENIX CONTACT sp. z o.o.

  • 2017

    Modernizacja systemu kontroli systemu kontroli dostępu w Kaufland Polska Markety

  • 2018

    Kompleksowe wdrożenie kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w siedzibie Continental Opony Polska w Warszawie.

  • 2018

    Rozbudowa systemu kontroli dostępu w BASF Polska w Środzie Śląskiej.

  • 2018

    Rozbudowa systemu kontroli dostępu w PHOENIX CONTACT sp. z o.o.

  • 2019

    Modernizacja systemu kontroli dostępu w Kaufland Polska Markety

  • 2019

    Wykonanie systemu kontroli dostępu i rejestracji czasu pracy w Continental Automotive Lithuania UAB w Kownie

WYKONUJEMY USŁUGI DLA: