NOWOCZESNE TECHNOLOGIE W EDUKACJI
DIDAKTA - MULTIMEDIALNE PROGRAMY EDUKACYJNE DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
- Programy i gry edukacyjne, ćwiczenia i testy online
- Efektywne dla nauczycieli i atrakcyjne dla uczniów
- Działa na wszystkich tablicach interaktywnych
- Licencje grupowe na wszystkie komputery w szkole
- Wysoka jakość merytoryczna – przyjazne ceny
Sprytne kostki
- Wersja w języku polskim [PL]
- Wersja multijęzykowa [PL/EN] – program przeznaczony dla osób początkujących w nauce języka angielskiego
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym
Ludzkie ciało
program znajdujący się w naszej ofercie od listopada 2017 roku, oferujący interaktywną naukę poprzez zabawę. Poznajemy budowę ciała człowieka, przebieg życia, metody zdrowego odżywiania, pracę naszego organizmu i zachodzące w nim procesy. Nie brak też bardzo lubianej przez dzieci gry typu memory oraz pytań testowych, które dokładnie sprawdzą wiadomości zdobyte w części teoretycznej. Interaktywna przygoda dla dzieci z klas od 1-6 szkoły podstawowej.
Ceny programów od września 2018:
- 499 zl brutto* z instalacją do 20 stanowisk PC
- 699 zl brutto* z instalacją do 40 stanowisk PC
- 899 zl brutto* z instalacją do 60 stanowisk PC
Opcja instalacji jednostanowiskowej jest dostępna wyłącznie w pakiecie instalacyjnym do 20 licencji.
VIDIS - PLATFORMA EINSTEIN
Poznawaj - Rejestratory danych + czujniki
Poznawanie otaczającego nas świata wymaga posiadania właściwych narzędzi. Oferujemy rejestratory danych EINSTEIN Tabket+2, EINSTEIN LabMate+ i ponad 60 czujników
Eksploruj - Oprogramowanie
Projektując nasze aplikacje do badań i analiz dołożyliśmy starań aby były wystarczająco ciekawe dla najmłodszych uczniów, a przy tym oferowały na tyle duże możliwości, aby zaintrygować ucznia szczół średnich
Odkrywaj - Tematy i aktywności
Platforma EINSTEIN to także instrukcje eksperymentów i ćwiczeń. Użytkownicy zyskują dostęp do dziesiątek materiałów, pośród których zawsze znajdą się pomoce odpowiadające potrzebom konkretnych zajęć.
Inspiruj - Zasoby dla nauczycieli
Platforma EINSTEIN zawiera szereg ćwiczeń multimedialnych, a także materiałów przeznaczonych dla nauczycieli oraz uczniów.